2004 ica, Peru

VOSH-FL / Church Winter Park Presbyterian Mission to Ica, Peru
-Prin Sue Rudolph, VOSH-FL

Ed. Notă: VOSH-Sud-Est sa alăturat cu unul dintre partenerii săi de timp lungi, Winter Park, Florida Presbyterian Church, pentru a face o misiune de ingrijire ochi in Ica, Peru, care a fost găzduită de Uniunea Biblica del Peru (Scripture Union). Unul dintre motivele pentru care misiunea a fost atât de mult succes a fost că am fost capabili de a recruta și de a lucra cu mai multe peruvian O.D.s și studenți și un număr mare de ajutoare peruvian.
Raportul Echipei:

Dateline: ica, Peru 14-18 martie, 2004

Soțul meu, Chris, și am întors dintr-o altă călătorie de misiune puternic. Cea mai mare parte a echipei misiunii pe Orlando în seara zilei de 11, a zburat la Miami, avioane modificate, a trecut prin lung, linii lungi la securitate și imigrație, Bagaj, etc. și a ajuns în Lima, Peru la 5:30 a.m. ne Întîlnire la aeroport au fost Pavel și Marty Clark, misionarii pentru Scripture Union (Uniunea Biblica) care sunt gazdele noastre în Peru. Aceasta a fost a treia noastră excursie în Peru, dar ar fi fost de cinci ani de la Chris și am fost acolo, și am fost încântați să vedem Clarks, și aud despre munca lor si familia lor. Apoi am urcat într-un autobuz și a condus două ore la Kawaii, un drept complex frumos pe Oceanul Pacific, deținută de Scripture Union. Există o „stradă băieți“ centru de acolo, unde locuiesc douăzeci și cinci băieți, locul de muncă și du-te la școală. Am avut un brunch frumos acolo, apoi urcat în autobuz din nou pentru ultimele două și un picior jumătate de oră a călătoriei noastre la Ica.

Peru este o țară care are atât de multe terenuri diferite. In calatoriile trecut am fost peste Munții Anzi, la 16,000 picioarele către La Merced și Camp Kimo. Ne-am dus la Iquitos în Amazon Jungle, și în jos pe râu la un orfelinat, unde papagali căptușită copaci. Am vizitat Lima, un oraș de opt milioane de oameni, că este pustiu pe ocean, nu a plouat acolo în peste treizeci de ani, iar acum am condus printr-un mediu total diferit, cea mai mare parte desert cu nimic, dar nisip și piatră. Munții de rocă, și teren arid, nimic verde la vedere. Când am ajuns în Ica, mi-a amintit de un mini-Lima, o mulțime de VW de transport sau de mici moto-caros. Oamenii care lucrează peste tot pe mașini defalcate, chiar autobuzul nostru sa stricat când am ajuns în oraș și un lucru mecanic pe stradă doar scurried peste, diagnosticat problema, RAN și a luat instrumentele necesare pentru a remedia problema, a luat despre 30 minute și ne-am întors din nou în acțiune. Dar atunci conducătorul auto a avut probleme de negociere un viraj cu autobuzul, și s-au blocat cu mașini îngrămădite în spatele nostru și de la fiecare intrare la intersecția. Toate mașinile claxonau, claxoane toată lumea din Peru, pentru orice motiv. Ei claxona la câini, alte mașini, și pietoni. Taxiurile claxona pentru a vedea dacă s-ar putea dori o plimbare, și pentru doar despre orice grohăi! După multe claxonatului, un polițist de mers pe jos a arătat în sus și a făcut toate moto-caros muta și mașinile înapoi în sus, care ne-a scris și ne-am putea în cele din urmă înapoi în sus și începe din nou.

Riding de-a lungul vizualizarea săraci, locuințe săraci în măsura în care s-ar putea vedea, doar barăci, totul plin de praf, murdar și gunoi peste tot. Râul singura lor sursă de apă potabilă, maro și umplut cu gunoi.

Am verificat la Hotel Sol de Ica, (de departe cel mai frumos loc am stat vreodată, ar fi de funcționare la cald toalete de apă și de spălare!). Imediat o parte din echipa a plecat pentru oportunitatea de a „Surf Sand“. Este o zonă în care puteți merge placi ca snowboarduri pe dealuri a sane, cum ar fi schi! Alții au mers cu cărucioare pentru copii în jurul dune dune. Duminică dimineața ne-am ridicat și a mers la o biserică evanghelică spaniolă, care a fost minunat și ne-a primit cu brațele deschise.

Chris și am cumpărat un ventilator mare podea timp de douăzeci de dolari pentru că a fost atât de cald în hotelului și alte echipe membrii au procedat la fel. Acest lucru a fost un avantaj pentru clinica noastră ochi, pentru că le-am luat la clinică în fiecare zi și le-am folosit in clinica pentru medicii și dozatoare. Am făcut-o clinica de ochi în patru zile drepte, zile de zece ore. Din motive nu este pe deplin înțeles, aproximativ jumătate echipa noastră sa îmbolnăvit și a luat la culcare pentru o zi sau doua, dar noi am fost capabili să ne îndeplinim misiunea pentru că am fost alăturat de Dr. Severo Sanchez, care conduce o școală optometrie în Peru și care a adus unele dintre studenții săi avansate și absolvenți cu el, și, de asemenea, unele optometristi Ica au prezentat și voluntar serviciile lor gratuit pentru o zi sau două. Am fost în măsură să examineze și să se potrivească mai mult 1000 bărbați, femei și copii cu ochelari. În fiecare dimineață, când am ajuns, oamenii au fost aliniate în jurul clădirii, mulți care dețin Biblii lor, în speranța că vor fi în stare să le citească încă o dată. Mulți dintre cei care ar putea citi, a avut la un moment dat o pereche de ochelari, ci ca viziunea lor a fost schimbat, nu au putut permite să cumpere o altă pereche. Mulți nu au avut niciodată o pereche de ochelari, chiar dacă acestea erau vechi. Am fost în măsură să se potrivească două autobuze plin de copii dintr-un orfelinat din apropiere, unele la fel de vechi ca și unsprezece sau doisprezece ani, care nu a putut vedea mâinile în fața fețele lor fără ochelari. Nu ne-am așteptat orfani și am alerga afară de ochelari „copil“, dar Dr.. Sanchez oferit voluntar pentru a face noi ochelari pentru toate retetele copiilor nu am putut potrivi. Am aflat mai târziu că toate aceste pahare au fost livrate orfanilor și a altor copii din Ica trei săptămâni mai târziu. Ochelarii ne expulzată va schimba literalmente viața tuturor celor care le-au primit. Medicii peruane, traducători și muncitori care au lucrat cot la cot cu noi în această clinică au fost cu adevărat o sursă de inspirație! toţi voluntarii, încercând să îmbunătățească viața altora.

Unii dintre membrii echipei au avut posibilitatea de a lua o dimineață un avion cartografiat la Nasca în cazul în care „Liniile Nazca“ sunt. A fost un zbor de două ore și spectaculoase! datarea cu carbon a fost făcut și datează formularul de linii 300 BC la 800 ANUNȚ. In ultima zi ne-am trezit devreme și în drum spre partea din spate Lima, ne-am dus la rezerva națională Paracas. Am luat o plimbare cu barca de două ore pentru a vedea Insulele Ballestas, care arata ca munții stâncă ieșită din mare, si sunt acasa, la literalmente sute de mii de păsări de mare.

Voi termina cu un moment pe care vreau să împărtășesc cu voi - Una dintre experiențele mele la clinica de ochi nu voi uita niciodata. Am fost de lucru cu o femeie mai în vârstă, care a avut aproape nici o viziune, fără ochelari și niciodată nu a deținut o pereche de ochelari. Am fost în stare să găsească o bază de rețetă și se potrivesc ei cu ochelarii. Când le-am pus pe ea și chiar înainte am avut timp să-i dea cardul aproape de citire, ea a exclamat „AHA“! Această experiență a fost cu siguranță o epifanie pentru amândoi.

lasa un raspuns

VOSH Southeast - Furnizarea de îngrijiri vizuale oamenilor din întreaga lume care nu își pot permite sau obține.