2006 Esteli, Nicaragua

Esteli și Matagalpa, Nicaragua
Martie 18-26 2006

bună. Sunt în sfârșit în măsură să ia timp să se așeze la un computer și să descrie aventurile în această săptămână trecut. Chiar acum am așezat în holul hotelului Las Mercedes vizavi de aeroport, în Managua, Nicaragua. Este devreme duminică dimineața și eu sunt în modul de recuperare. Un grup de 16 dintre noi voluntari VOSH au sosit aici ultima sâmbătă după-amiază și sa întâlnit cu cealaltă jumătate a grupului nostru, ceea ce face un total de 29 oamenii de pe această misiune. Am întâlnit doar 2 dintre ele înainte de, din misiunea noastră anterioară în Peru anul trecut. Cei mai tineri din grupul nostru este 18 varsta, fiica lui Dr.. Roth, un optometrist de la Miami. Eu pot doar ghici vârsta de cel mai vechi voluntar nostru, dar eu vă pot garanta că va, probabil, noi toți trăim! Aceste tipuri de călătorii nu sunt pentru whimps, astfel încât vă puteți imagina determinarea și curaj este nevoie pentru a face mai multe pe an, după vârsta de pensionare. Aceasta a fost prima călătorie misiune pentru mai multe în grupul nostru, incluzând 13 studenții din Illinois Colegiul de Optometrie. Ele sunt de la peste tot în SUA și Canada. Cele mai multe dintre celelalte sunt din Florida.

Am fost întâmpinați la aeroport de fața zâmbitoare și familiară a lui Sergio Romero, prietenul nostru și traducător din misiunile anterioare. Toți studenții și am încărcat în camioneta lui Toyota și a explorat atracțiile orașului, în prima seară. Am văzut vechea catedrala dărăpănate, dar impresionantă în piața principală, vizavi de Palatul Președintelui și Palatul Regal care găzduiește muzeul cultural și biblioteca națională. Aceste clădiri nu au revenit pe deplin de cutremurul din 1972 și uragane care au lovit atât de des aici, astfel încât sunt practic inutilizabile. Ei încearcă să strângă bani pentru renovarea bisericii și de a îmbunătăți centrul istoric pentru turism. La câteva blocuri distanță se află faleza vibrantă și parcul de pe malul lacului Managua. Există un amfiteatru imens aici, în formă de coajă de un anumit fel. Personal, Cred că arăta ca o pereche de urechi cu susul în jos. Au fost furnizori de vânzare tot felul de delicatese locale, inclusiv tostones (plantains crocante prăjit), cookie-uri în formă de inel, pepene, bomboane, și chiar înghețată. trăsuri trase de cai, biciclete și motociclete mări și din mulțimile în parc. Muzica de pe difuzoare este un amestec de salsa și dans techno muzică și le place să-l joace foarte tare!!! Am constatat ca să fie adevărat peste tot mers. Mai multe monumente și sculpturi dot zona si am prins o vedere fabuloasă a munților din jur, vulcani și lacurile din vârful unui deal. Sergio apoi ne-a luat la un restaurant local pentru luat masa în aer liber răcoroasă, cu mâncăruri nativ însoțite de muzică live pe scena. M-am bucurat în special plantains dulci prăjiți, frigaruile de carne gustoase și bucăți de brânză prăjită. Mi-ar place să măsoare colesterolul meu după această săptămână!!!

Ne-am întors la hotel și sa retras la barul de la piscină în timp ce o mână de studenți aventurat la un bar și salsa dans Disco cu Sergio până la mic de ore de noapte. A fost o introducere la obiectivele turistice și cultura acestei țări în curs de dezvoltare mândru și frumos. A doua zi dimineața am urcat alb nostru de încredere (nu galben) Albastru autobuz școlar Bird și sa îndreptat spre munți și orașul Matagalpa. Drumul este surprinzător de bun pentru primul 2 ore, pentru că este o parte din autostrada Panamerican. in orice caz, odată ce ne-am oprit de ea, am sărit de-a lungul drumului îngust curbați pentru ultima oră la hotelul nostru. Mediul rural este uscat și prăfuit, cu câțiva copaci mai inalti decat poate 30 picioare. Am văzut mai multe ferme de vite, plantații de cafea și fabrici. Casele au variat în nivelul lor de construcție, cu cele mai simple realizate din panouri de tablă și carton ondulat grinzi din lemn. Casele au mai frumos din piatră sau cărămidă cu pereți stuc acoperișuri și țiglă viu colorate. Unii au avut fierărie frumoase peste ferestre și uși. Aproape toate au fortificat ziduri sau garduri din jurul lor pentru a proteja ceea ce puțin oamenii fac propriile. Animalele cutreieră străzile și dealurile și nu par să minte soarele intens și sursele limitate de apă. Am trecut peste multe uscat, albiilor stâncoase. Am intrat în orașul Matagalpa și sa oprit la Tip Top Pollo, un lanț de pui prăjit local amplasat adiacent la o stație de benzină Shell. Ei au servit mese excelente de pui și locul a fost ambalat. Autobuzul aproape sa blocat încercarea de a obține sus pe deal foarte abrupt la hotelul nostru frumos, dar a fost în valoare de probleme, deoarece punctul de vedere al orașului și dealuri a fost spectaculos. Ne-am plimbat în jos și a explorat pe străzi și se amestecă cu localnicii, care au fost toate hangout în stradă de socializare într-o duminică după-amiază. Am prins sfârșitul masă la catedrală și apoi a condus pe deal opus site-ul nostru clinica, o mănăstire și școală. Am descărcat 20 plus saci de voiaj pline de ochelari și echipament și înființat în 4 camere ale școlii. Camerele erau mici, asa ca a fost întotdeauna cald și aglomerat în timp ce am lucrat cu el pacienți. fete școală locală ne-a ajutat cu înregistrarea în afara porților. După ce în interior, fiecare pacient a avut acuites vizuale verificate la distanță și în apropiere de voluntari determinate și traducători. Bariere de comunicare și mediul zgomotos a făcut această zonă o adevărată provocare. Următoarea oprire a fost triaj, cu medici și studenți care determină nevoile fiecărui individ și apoi le cu picături pentru ochi sau în zona de refracție și dispensar pentru ochelari. Am dat afară și de tone de viziuni unice reciclate ajustate, bifocale, cititori și ochelari de soare. Am văzut doar sub 200 pacienți pe zi, care a fost mai mică decât ne-am sperat și a ajuns nap mai multe distanță. Mulțimea a primit nesupus la sfârșitul zilei, dar a trebuit să împacheteze clinica în întuneric. Imaginează-ți vina te simți știind că ai putea ajuta dacă ați avut doar mai mult timp și resurse.

O parte a grupului condus la Esteli marți seara, iar restul a sosit în dimineața următoare. După 2 oră cu mașina, ne-am cazat la Hotel Panorama nostru pe șoseaua principală. Camerele au fost mici și foarte simplu. Nu este apă caldă era disponibilă și fără apă curentă, la toate timp de câteva ore miercuri. Aceasta a fost o verificare realitate pentru mulți din grupul, dar ne-am ocupat cu ea și apa în cele din urmă a revenit pe târziu în acea noapte. Am vizitat ferma familiei lui Sergio pentru un prânz de supa de pui minunat și cu mama sa, soră, soția și copii. Fiica lui Mary, un student de colegiu studiază pentru a fi un avocat, a rămas cu noi și a ajutat cu misiunea prea.

Am înființat clinica noastră într-o sală spațioasă nou la o școală locală și logistica sa dovedit a fi mult mai favorabile pentru eficiență. Am avut Lions membrii clubului ajutor cu înregistrare și acuities acest timp și au reușit să dubleze numerele noastre de pacient la aproape 400 pe zi. Tot total am văzut peste o mie de pacienți în 4 zile și împrietenit cu niște oameni interesanți și pasionați. Am tratat infecții, corpuri străine eliminate, educați oameni și a donat bunuri noastre rămase. Am văzut bolile de ochi văzute doar în manualele în SUA, și se face referire mai multe persoane pentru o intervenție chirurgicală de oftalmologi locale. Am ajutat o mulțime de oameni văd mai bine și i-au învățat cum să se protejeze ochii lor și viziunea lor.

Călătoria înapoi la Managua târziu vineri seara a fost un timp de reflecție și celebrare. Povestile, bere și rom băuturi curs liber în autobuz și piscina mare simțit la grupul epuizat. Ultima noastră zi în Nicaragua a fost cheltuit ca turisti. Am vizitat vulcanul Masaya National Park în cazul în care un crater abur și vegetație unică trecute cu vederea o lagună. În continuare am cumpărături în Mercado în orașul Masaya unde am găsit o selecție fantastică de articole lucrate de mana, inclusiv haine, genti de piele, pantofi, cutii de lemn, ceramică, picturi și sculpturi soapstone. Am fost tentat să cumpere atât de multe lucruri, dar a trebuit să-mi aduc aminte de spațiul limitat în saci mele. Urgh!

În continuare am vizitat malul lacului Nicaragua și orașul colonial din Granada. Am avut o plimbare relaxantă și entrancing oră barca lungă printre isletas (mini insule fiecare cu o casă și grădini terasate) și a văzut sute de păsări unice și chiar câteva maimuțe agățate voios de copaci. Boy a făcut le place să arate off! Soarele setat ca am munched pe inghetata de mers pe jos pe străzile colorate și vibrante din Granada, care se mândrește cu arhitectura și ospitalitatea IT. În mod cert doresc să se întoarcă și să petreacă mai mult timp explorarea acestei zone. Există atât de mult pentru a vedea și de a face și este foarte accesibil și oamenii prietenos. Sper că va plăcut acest raport lung gâfâie și va răspunde cu orice comentarii sau întrebări.

Toată dragostea mea,
Mary

VOSH Southeast - Furnizarea de îngrijiri vizuale oamenilor din întreaga lume care nu își pot permite sau obține.